Vanliga frågor

Välkommen till vår FAQ avdelning. Här kan du snabbt hitta svar på oftast ställda frågor, rörande allt från beställning och frakt till returer och återbetalning.

 

Beställningar

Ansolut, möjligheten finns att ändra eller annullera din order så länge den inte är skickad. Kontakta oss på [email protected]

Du får automatiskt en beställningsbekräftelse på e-postadressen du har angett. Kommer ingen mail inom en halvtimme efter beställningen, var vänlig och kontakta oss på [email protected]

 

Leverans

Vårt lager finns i Sverige (Falkenberg) och alla leveranser skickas därifrån.

Vi försöker skicka alla ordar som är beställda innan 14.00 samma dag och leverans beräknas komma till dig inom 1-3 vardagar.

Alla leveranser har fast kostnad 49 kr, dock är beställning över 599 kr fraktfri.

Våra försändelser levereras som standard till kundens postlåda men de som inte ryms i postlådan kommer att levereras antingen vid dörren eller i en påse utanpå postlådan (beroende på om utdelning sker i eller utanför tätort).

 

Retur/Ångerrätt/Byte

Eftersom webbutiken kommer att upphöra så småningom erbjuder vi inte möjlighet till ånger och retur.   

Eftersom webbutiken kommer att upphöra så småningom erbjuder vi inte möjlighet till ånger och retur.   

Eftersom webbutiken kommer att upphöra så småningom erbjuder vi inte möjlighet till ånger och retur.   

Om du mot all förmodan skulle erhålla en skadad produkt är du välkommen att skicka tillbaka den utan kostnad samt erhålla en full återbetalning. Dock vill vi gärna att du kontaktar oss omgående på [email protected] och skickar gärna med bilder på skadad vara, en översiktsbild på hela produkten samt detaljbilder på defekt eller skada.
Retur skickas med fraktsedeln som följer med i leveransen. Efter att vi har fått returen återbetalar vi dina pengar via Klarna eller Swish

Eftersom webbutiken kommer att upphöra så småningom erbjuder vi inte möjlighet till byte.